هم‌خوانی

درباره بلاگ

این‌جا یک وبلاگ شخصی‌ست که مطالب آن در نتایج هیچ موتور جست‌جویی نشان داده نمی‌شود. کپی کردن نوشته‌های دیگران در وب‌لاگ‌های پر بازدید، و یا سایت‌های خبری، حتا با ذکر نام نویسنده، بعید می‌دانم به‌دون اجازه‌ی صاحبان آن‌‌‌ها صحیح و قانونی باشد. همین.

من و علی فکر می‌کنیم هر ساختمان در حال ساختی که بیش‌تر از پنج‌طبقه داشته باشد، مال سپاه است. علی روی ده‌طبقه به بالا بسته، و من روی طبقه‌ی ششم و هفتم و هشتم و نهم. ما فکر می‌کنیم سپاه تمام تهران را خریده و دارد می‌سازد. ما معتقد ایم که ساختمان‌های بالای شش‌طبقه را بازنشسته‌های اداری و دفتری سپاه می‌سازند، ساختمان‌های بالای هفت‌طبقه را بازنشسته‌های رده‌های مسوول‌دفتری،‌ و ساختمان‌های بالای هشت و نه طبقه را بازنشسته‌های سمت‌های مدیریت میانی دفتری و اداری سپاه. بالای ده‌طبقه را هم سرداران بازنشسته، هر پنج‌طبقه یک درجه بالاتر، تا برسد به ساختمان‌های سی‌طبقه که همه را سردار "...." می‌سازد.
تهران پُر شده از ساختمان‌هایی که در شش و هفت و هشت و نه طبقه در حال ساخت اند. پس اگر هر بازنشسته به‌طور میانگین هم‌زمان دو ساختمان بسازد، باز هم سپاه نیروی بازنشسته کم می‌آورد، لذا باید هرچه سریع‌تر تعداد زیادی از نیروهای میانی و دفتری‌اش را بازنشست کند تا بتوانند بروند ساختمان‌های شش‌ و هفت و هشت و نه طبقه بسازند. ما این پیش‌نهاد را مطرح کرده‌ایم، و فکر می‌کنیم دارند روی آن کار می‌کنند.
ما از این روش داریم به سپاه ضربه می‌زنیم؛ خیلی ریز و حساب‌شده.